Støt Leverforeningen, hver gang du tanker

Leverforeningen Danmark har indgået en aftale med OK som gør, at du kan støtte vores arbejde, hver gang du tanker bilen, eller når du bruger strøm i dit hjem.

Vi har indgået en sponsoraftale med OK, så du kan støtte Leverforeningen Danmark, hver gang du tanker. Og vigtigst af alt, det koster dig ikke ekstra at støtte Leverforeningen Danmark – OK betaler hele beløbet. Jo mere du tanker – jo større beløb går til Leverforeningen Danmarks arbejde.

Bliv dagens helt for Leverforeningen Danmark

Hvor meget støtter du med?

Du støtter Leverforeningen Danmark med 5 øre/liter – uanset om du bestiller et OK Kort eller betaler med OK-appen. Når nye kunder har tanket 500 liter indenfor et år, får Leverforeningen en ekstra bonus på 200 kr.

Dobbelt støtte med OK´s app til Leverforeningen Danmark

Bestil et OK Kort

Bestil et OK Kort på www.ok.dk/lokalsporten Hvis du vælger at tanke med OK-appen, så finder du den i App Store eller Google Play.

Har du allerede et OK Kort?

Så ring til OK på 70 10 20 33 og fortæl dem, at du gerne vil støtte Leverforeningen. Og så sørger de for at ændre det.
Du kan også selv ændre det ved at logge ind på ”Min OK” på www.ok.dk så vælger du ”MIN OK Profil” klikker på ”Min Sponsorklub” og tilføjer Leverforeningen.
Du kan også gøre det via OK appen, her vælger du ”Mig” og herefter ”Sponsorstøtte”.

Støt ekstra med OK El

Har du et OK Kort kan du fordoble støtten til Leverforeningen Danmark. Med el fra OK kan du støtte med 5 øre ekstra pr. liter, hver gang du tanker. Det er nemt og hurtigt at skifte elselskab. Bare ring til OK på 70 10 20 33, så sørger de for det hele.

Støt Leverforeningen Danmark hver gang du tanker

Har du brug for hjælp eller støtte?

Ring til vores kontaktformidler på tlf. 20501250

Rådgivning og samtale tilbydes til medlemmer af leverforeningen – er du ikke medlem bliv medlem her.