Formand : Lone McColaugh

Mit navn er Lone. Jeg har været formand for Leverforeningen i 15 år.  Jeg var før det bestyrelsesmedlem i Leverforeningen. Jeg var selvstændig med eget konsulentfirma indtil for et par år siden. Jeg har tidligere haft karriere indenfor banksektoren og samtidig været aktiv indenfor foreningslivet. Jeg er gift på 25. år med Scott, som er levertransplanteret 2 gange for ca. 20 år siden.

Åløkkehaven 30, 5000 Odense C

mobil2126 8250

mailformand@leverforeningen.dk

lone
Kasserer:  Nuria Ebbesen

Mit navn er Nuria. Jeg er født i Barcelona, Spanien. Jeg er gift med Kristian og vi har to børn og børnebørn. Jeg blev akut levertransplanteret i 2009 og har været bestyrelsesmedlem siden 2010.
Er lektor i erhvervsjura på IBC, Kolding og derfor elsker jeg at beskæftige mig blandt andet med de økonomiske, juridiske og skatteretlige aspekter i forbindelse med bestyrelsesarbejde.

Enev. Sørensens Vej 10, 6000 Kolding

mobil 4240 0802

mailnuria@live.dk

nuria
Kontaktformidler og næstformand: Anna Lise Thomsen

Mit navn er Anna Lise. Jeg blev transplanteret i 1999. I 2004 kom jeg i bestyrelsen som kontaktformidler. Jeg kontakter nye medlemmer og sender dem materiale.

Krogen 4, Hjordkær

6230 Rødekro

mobil 2250 1250

mailhat@svenet.dk

annaliese
Sekretær: Morten Frederiksen

Mit navn er Morten. Jeg er levertransplanteret i 2005. Jeg har siddet i Leverforeningens bestyrelsen siden 2006.  Jeg er gift med Marysabel. Har 2 børn. Arbejder fuld tid som havnefoged i en lystbådehavn.

Gøgevænget 13, 3390 Hundested

mobil 4097 5663

mailmortenlundgren@gmail.com

Morten Frederiksen

Bestyrelsesmedlem: Lizzi Sønderskov

Mit navn er Lizzi. Jeg er gift med Paul. Jeg er transplanteret i 2013 grundet PBC. Jeg er socialrådgiver og ansat i fleksjob.  Jeg har specifikke kompetencer indenfor sygedagpenge, pensioner og fleksjob. Jeg underviser borgere omkring angst, stress og depression efter den kognitive metode.

Nykøbing Sjælland
mobil2245 1978

maillizzi.soenderskov@gmail.com

Bestyrelsesmedlem: Morten Gade Black

Mit navn er Morten Black. Til daglig er jeg er selvstændig Forsikringsmægler, hvor jeg rådgiver virksomheder om valg og brug af forsikringer. Jeg bor i Næstved sammen med min hustru Mirja, og vores to børn: Sander og Asta. Mirja er tilknyttet som psykolog for Leverforeningen. Jeg blev levertransplanteret den 17. november 2016.

mobil

mailMG@dinforsikringsmaegler.dk

Bestyrelsesmedlem: Karina Bjørn Thune

Mit navn er Karina. Jeg er gift med Jakob og vi bor i Odense med vores datter og hund. Jeg er uddannet Designteknolog, og har arbejdet som butikschef hos Femilet i ca. 10 år før jeg blev syg. Jeg fik i 2011 konstateret Budd-Chiaris syndrom, som er en sjælden leversygdom, idag arbejder jeg med SoMe- og marketing.

mobil

mailkarinabthune@gmail.com