Ambassadører

Vores ambassadører er meget vigtige for os i patientforeningen. Med et stort engagement så støtter de op om Leverforeningen Danmark, og de er i samarbejde med os med til at sprede budskabet om leversygdomme samt forbedre vilkårene for leversyge patienter og deres familier.

Walter Trout og hans danske hustru, Marie er ambassadører for Leverforeningen Danmark

Walter Trout er en af verdens mest anerkendte blues musikere, mens Marie Trout er forfatter og manager. Parret har bl.a. været med i en række SoMe film, der profilerer Leverforeningen og sætter fokus på at være leversyg, pårørende samt den svære situation, man er i, når man står på venteliste til en transplantation. Aktuelt er parret med til at indsamle midler til leversyge børn.

Walter Trout fortæller om sit sygdomsforløb til live koncert.

Han blev transplanteret for nogle år siden, hvor han beskriver han sit forløb.

Find mere på vores Facebookside her!

Foto: Bo Christensen

Mød Walter og Marie Trout