Bliv medlem af Leverforeningen Danmark

Alle, der ønsker at støtte Leverforeningen, kan optages som medlem eller blot indbetale et støttebeløb (se nedenfor).

3 typer af medlemskaber

• Familiemedlemskab
    kr. 325,00 pr. år.
  • Enkeltmedlemskab
    kr. 250,00 pr. år.
  • Støttemedlemskab
    Kr. 50,00 pr. år.

Var du klar over, at du med blot ét enkeltmedlemskab eller et familiemedlemskab for dette beløb:

• Får tilsendt medlemsbladet Levernyt 4 gange/år.
  • Kan benytte vores patient–til–patient ordning, hvis du har brug for at tale med én der, der har været igennem et sygdomsforløb, der ligner dit.
  • Kan deltage eller få hjælp i vores pårørendegruppe.
  • Kan deltage i vores velbesøgte arrangementer med oplysende og underholdende foredrag/aktiviteter forår, sommer, efterår og vinter.

Støt leverforeningen Danmark:

Du kan for kr. 50,- om året blive støttemedlem af Leverforeningen.

Du kan selvfølgelig også vælge at støtte foreningen med større beløb som gave eller testamente.

Kontakt & indmeldelse:

Kontingentet kan indbetales på en af følgende tre måder:

• Bankoverførsel – Danske Bank:
    Reg. nr. 1551
    Kontonr. 7788304
  • Girokort:
    Giro nr. 7788304
  • Mobile Pay: 89229

Udfyld formularen og meld dig ind i Leverforeningen Danmark:

Husk – indbetal dit medlemskab enten via Girokort, Bankoverførsel eller MobilePay efter du har udfyldt og sendt indmeldelsesformularen.

Indmeldelsesformular:

Hvilket medlemskab ønsker I/du?
    Familiemedlemskab kr. 325,00Enkeltmedlemskab kr. 250,00Støttemedlemskab kr. 50,00

VI/Jeg vil betale via:
    Girokort - Gironr.: 7788304Bankoverførsel - Reg. nr.: 1551 · Kontonr.: 7788304Mobilepay: 89229

Støt Leverforeningen Danmark hver gang du tanker

Leverforeningen Danmark har indgået en aftale med OK som gør, at du kan støtte vores arbejde, hver gang du tanker bilen, eller når du bruger strøm i dit hjem.

Læs mere om aftalen her!

Følg os på Facebook!

Hold dig opdateret om arrangementer og andre relevante nyheder på vores Facebookside.