Støt os via fonde og legater

Leverforeningen Danmark er en patientforening, vores arbejde afhænger af støtte som vi modtager fra både privatpersoner, virksomheder, fonde og legater. Denne støtte gør det muligt for os at varetage interesserne for leversyge, levertransplanterede og deres pårørende.

Hvordan kan I støtte?

I kan vælge at støtte leverforeningen Danmark via en donation til et bestemt projekt eller kampagne eller i kan støtte vores generelle arbejde i foreningen hvor vi støtter de leversyge børn og voksne i Danmark. Vi har leversyge i alle aldre, som alle har behov for støtte og hjælp i en svær tid, hvor familien kan være ramt af sygdom.
I kan via en fond eller et legat vælge at bidrage med en donation til et specifikt projekt, en kampagne eller en aktivitet til fordel for Leverforeningen Danmark. I kan også vælge at bidrage til Leverforeningen Danmarks almennyttige arbejde inden for forskning, forebyggelse samt patientstøtte.

Hvis I ønsker at høre nærmere

Kontakt vores formand Lone McColaugh, hvis du ønsker at høre mere om hvordan i kan støtte patientforeningens arbejde. Sammen kan vi arbejde for at forbedre livsvilkårerne for leversyge, støtte familier i en svær tid, samt øge fokus på vigtigheden af at udbrede kendskabet til leversygdomme.

Tak for jeres støtte til Leverforeningen Danmark

Vi vil gerne takke alle der har lyst til at støtte vores arbejde hos Leverforeningen Danmark.