Invitation til julearrangement

Hotel Faaborg Fjord lørdag den 26. november 2022 kl. 11.00-16.30
Traditionen tro inviterer Leverforeningen Danmark til julearrangement. Igen i år på Hotel Faaborg Fjord, der ligger naturskønt på Sydfyn med udsigt over fjorden

Program:

• I bydes velkommen i hotellets lobby.

• Vi nyder en dejlig julebuffet og får vi en hyggesnak med andre medlemmer.

• Efter buffeten er det tid til at strække ben og mulighed for at nyde omgivelserne inde eller ude. Vi synger efterfølgende julen ind omkring hotellets juletræ. Vi opfordrer til, at I tager børn eller børnebørn med til arrangementet. Vi rafler om de medbragte gaver (Hver deltager bedes medbringe en gave til max. kr. 50,-).

Prisen for selve arrangementet er kr. 125,- pr. person både for voksne og børn. Denne pris gælder kun for:

– Medlemmer, der betaler familiekontingent. Du kan til denne pris deltage med 2 voksne og 2 børn.

– Medlemmer, der betaler enkeltkontingent. Du kan til denne pris deltage med 2 voksne eller 1 voksen + 1 barn.

Andre/flere pårørende er også meget velkomne. Prisen er her kr. 250,- pr. person for såvel voksne som for børn/børnebørn.

Priserne er inkl. buffet, kaffe/the og kage. Øvrige drikkevarer betales af deltagerne selv.

Tilmelding senest d. 15. november 2022 til Anna Lise Thomsen, tlf. 22501250 (hverdage 9-17). Tilmeldingen er bindende, og deltagerbetalingen bedes (samtidig med tilmeldingen) indsat på Leverforeningens konto i Danske Bank – reg.nr.: 1551 kontonr.: 7788304 eller via MobilePay: 89229

Vi glæder os til en hyggelig dag, hvor vi håber, at mange voksne og børn har lyst til deltage.

Der er mulighed for at blive afhentet på Odense Banegård. Dette bedes i så fald oplyst ved tilmeldingen. Ankomsttidspunktet i Odense bedes være omkring kl. 10.00.