9. juni: Sommerudflugt til Knuthenborg

Leverforeningen inviterer i år medlemmer med pårørende og børn/børnebørn til den smukke Knuthenborg Safaripark ved Bandholm på Lolland. Her skal vi ud i det grønne og blandt andet på safaritur i vores egen bus.

Knuthenborg fortæller os, at Dinosaurskoven er den helt store nyhed i år. Så der er ikke mangel på oplevelser,

men formålet er også at mødes til en

uformel snak med andre medlemmer og os fra bestyrelsen. Her er programmet:

• Kl. 10-10.15 Parken åbner, og vi mødes ved Maglemerporten (port 1). Nuria Ebbesen uddeler billetter og kort over parken. Hvis man skulle blive forsinket, bedes man ringe til Lone McColaugh på tlf. 2250 1250 for at få billetter og kort på anden vis. Bemærk dog busturen!
  • Kl. 10.30-11.45 Fra Maglemerporten (port 1) starter vi på en guidet safaritur i vores egen bus. Herfra oplever vi dyrene i deres ’danske verden’.
  • Kl. 12.15-ca. 14 Vi mødes ved Bæverhalehuset til spisning. Her nyder vi en dejlig platte og får hygget og talt sammen.
  • Kl. 14-17 Efter spisningen kan man gå på egen hånd i parken (den lukker kl. 17).
Sommerudflugten koster kun 100 kr./pers. for både voksne medlemmer og børn. Pris for Støttemedlemmer er 200 kr./pers. Pris for ikke-medlemmer er 250 kr./pers. Prisen inkluderer indgangsbillet (gruppebillet), bustur og en frokostplatte. Drikkevarer købes selv – og husk, at drikkevarer til maden ikke må medbringes.

Bindende tilmelding til Anna Lise Thomsen, tlf. 2250 1250 (hverdage 9-17) senest d. 1. juni. Skulle man blive forhindret i at deltage, og ikke har betalt, forbeholder Leverforeningen sig ret til at opkræve pengene. Såfremt nogle har et Årskort eller Familiekort, der giver gratis indgang, skal dette meddeles til Anna Lise Thomsen ved tilmelding. Pris for Støttemedlemmer og ikke-medlemmer med et af de to kort er 100 kr.
Betaling for deltagelsen kan ske på bankreg.nr. 1551, kontonr. 7788304 eller på gironr. 778-8304 ligeledes senest d. 1. juni.

Vi i bestyrelsen håber på en rigtig hyggelig dag med stor tilslutning.

Leverforeningens hjemmeside © 2014 Frontier Theme

Leverforeningen, Åløkkehaven 30, 5000 Odense C,